Kontakt med kommunen
Du kanske har frågor
eller vill veta mera.
Du kan skriva till Trelleborgs kommun,
ringa eller skicka e-post.
Telefon
Du kan ringa till Kundtjänst.
Telefonnumret är 0410 – 733000.
Vi har öppet mellan klockan 07.30 och 16.30
måndag till torsdag.
på fredagar har vi öppet klockan 07.30 till 16.00.
Kommunhuset ligger på Algatan 13.
Det är på gågatan.
Skicka brev
Du kan skriva brev till kommunen.
Adressen är:
Trelleborgs kommun
231 83 Trelleborg
Skicka e-post:
Du kan skicka e-post till kommunen.
E-postadressen är kundtjanst@trelleborg.se.