Om Mamba

Mamba är en förkortning
för en rubrik på engelska.

På svenska betyder det ungefär bättre service
och transporter på landsbygden.

Mamba är ett EU-projekt.
Det betyder att EU är med och betalar projektet.

Mamba jobbar med transport och
service på landsbygden.

Kontorscafé i Södra Åby

Just nu drivs ett kontorskafé
i Södra Åbys Byahörna.

Hit kan alla som vill komma
för att sitta och jobba.

Kontorscaféet är öppet
mellan klockan 10 och 16 på fredagar.

Adress:
Byahörnan,
Åby byavägen 184,
231 97 Klagstorp

Kontakt:
Södra Åbys facebook-sida

Utflykter med bussar

Mamba gör bussutflykter
för äldre personer.
Skolbussarna i kommunen används.

Vill du följa med på utflykt?
Eller känner du någon som vill?

Kontakta i så fall:
Träffpunkt Akka
Frans Malmrosgatan 55
231 54  Trelleborg
0410-73 37  01

Eller

Träffpunkt Gröningen
Smedjegatan 15
231 70 Anderslöv
0410-73 40 77